O Espírito do Aire transformase en A VOZ DO VENTO - El Espíritu del Aire se transforma en LA VOZ DEL VIENTO


O 18 de setembro de 2013 recollía en Valladolid o LX Premio de Novela Ateneo Ciudad de Valladolid co que foi premiada a obra que presentei co título provisional  “O Espírito do Aire”.  A miña sorpresa polo premio foi maiúscula e a ledicia que a acompañou quedou reflectida nas caras e nas voces das persoas que me queren, que me aprecian, que me seguen, das que valoran o meu traballo como escritor.


Cando un remata de escribir un libro, una novela, non chega o día de vela publicada. Este laureado “O espírito do aire” vai ter como título definitivo “VOZ DO VENTO”  e vai ver a luz e ocupar espazo nos andeis das librerías a partires da última semana de marzo. En principio sairá simultaneamente en Galego e en Castelán por Xerais e por Algaida.

A VOZ DO VENTO” forma parte dun verso de Celso Emilio Ferreiro dentro do poema “María Soliña”. Trátase, pois, dunha dobre homenaxe: ao poeta de Celanova  e á lendaria figura que fora xulgada pola Inquisición cando andaba polos sesenta anos de idade.      María Soliño é una das protagonistas  de 
A VOZ DO VENTO”.
Seguiremos informando.

El 18 de septiembre de 2013 recogía en Valladolid el LX Premio de Novela Ateneo Ciudad de Valladolid con el  que fue premiada la obra que presenté con el título provisional “El espíritu del aire”. Mi sorpresa por el premio fue mayúscula y la alegría que la acompañó quedó reflejada en las caras y en las voces de las personas que me quieren, que me aprecian, que me siguen,  de las que valoran mi trabajo como escritor.


Cuando se acaba de escribir un libro, una novela, no llega el día de verla publicada. Este laureado “El Espíritu del Aire” va a tener como título definitivo “LA VOZ DEL VIENTO”  y va a ver la luz y a ocupar espacio en los estantes de las librerías a partir de la última semana de marzo. En principio va a salir simultáneamente en Gallego y en Castellano por Xerais e por Algaida.
LA VOZ DEL VIENTO” forma parte de un verso de Celso Emilio Ferreiro dentro del poema “María Soliña”. Se trata, pues, de un doble homenaje: al poeta de Celanova y a la legendaria figura que fuera juzgada por la Inquisición cuando rondaba los sesenta años de edad. María Soliño es una de las protagonistas de “LA VOZ DEL VIENTO”.
Seguiremos informando.





Comentarios

Publicacións populares deste blog

La Aldea Maldita

Francisco Caamaño en el Ministerio de Justicia

San Pedro de Rocas en Cuarto Milenio